Julskiva

Då var det då dax för två dagar med mycket jobb... Ska fixa en skiva med julmusik och sedan hoppa in i duschen. Försökte mig ju på det här med skivan igår, men det gick inte så bra så jag hoppas att det ska gå bättre idag.

Tänk att det redan är dax för alla dessa julbord...känns som att det inte var så länge sedan sist. Men i år verkar det inte vara lika stor efterfrågan som förra året. Har väl att göra med denna finnanskris antar jag, tänk att den påverkar precis allt...

Själv kommer jag inte ihåg sist jag var på ett julbord, ska jag vara ärlig tror jag inte att jag har det heller...eller kanske en gång när jag var liten. Har ett svagt minne av att jag ska ha varit på ett julbord på hotellet hemma i Dorro. Däremot har jag jobbat på så många att de inte går att räkna längre. Det roligaste och som jag alltid kommer att minnas är de mysiga julborden som de har på Kastellet i Waxholm. Svårt att beskriva, måste bara upplevas...

Kommentarer
Mamma

Du har varit på ett julbord i Vilhelmina.

2008-12-07 @ 10:45:49

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort