Mina vänner


Julen närmar sig med storm steg, och även i år har julkänslan lyst med sin frånvaro...var ett tag det kändes som att den skulle titta förbi, men inte det.


Spenderade gårdagen i Östersund med två av våra kockar, blev en dag med mycket skratt. Och det bästa av allt var att jag fick tillbringa några timmar med min underbara vän Sylvia.


Längtar till nyår som bara den, då kommer både Sylvia och Sara hit med sina respektive. Kommer att bli så roligt, det är ju inte allt för ofta som mina vänner tittar förbi. Men jag är inte så mycket bättre själv, men det ska det bli ändring på vill jag lova.


Och på söndag kommer min älskling!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort