Award

Fick denna award av  Marianne 





Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Jag vill ge adwards till:

1.
Brudarna
    Fyra galna och härliga tjejer som bloggar om allt, älskar eran blogg.

2. Sara
     En av mina närmaste vänner som jag precis har hittat bland alla bloggare.

3. Anna
    Alltid lika roligt att läsa vad som händer med denna härliga tjej.

4. Kia
    Min släkting som bloggar om sitt härliga familjeliv.

5. Emelie
    Just nu lite bloggtorka annars roligt att läsa.

6. Jennie
     Denna tjej har alltid en massa hyss för sig.

7. Therese
     En av mina pinglor som bloggar om vad som händer i hennes liv.
    


Kommentarer
Kia

Tack snälla goa du! :) Kram kram

2008-12-05 @ 20:34:42
Hemsida/blogg: http://4barnsmamma.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort