Strömsund...

Klockan 07,00 gick bilen mot Strömsund...väl framme känns det som att jag aldrig har varit borta. Kommer hem med blandade känslor, inser ganska fort att det är nog skönt att ha fått komma bort ett tag. Så nu ser jag fram emot säsongen i Funäsdalen med stor förväntan...hoppas att den bjuder på många positiva överraskningar och hyss...


Nu är det snart dax för sängen är trött, dunder förkyld och har ont i hela kroppen...måste hoppa in och jobba några timmar imorgon så jag hoppas att jag mår bättre då och att det inte har blivit värre.



Tur att jag har min vän nära tillhands när jag är såhär förkyld...
Otrivin mentholProduktbild: Otrivin® Menthol (utan konserveringsmedel) nässpray, lösning 1 mg/ml     SP  (förp: 10 ml)
                                                                                               

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort