Onsdag 19/12

Fortfarande kallt ute, har varit det i snart 2 veckor nu. Och det betyder att det fortfarande är kallt inne oxå. Tempen ute ligger väl på ca -17, plus eller minus någon grad.

Börjar jobba kl 15, idag, funderar på att duscha nu när det finns varmvatten i duschen...har ju haft lite problem med det den sista tiden, eller sedan jag kom upp. Men idag finns det varmvatten i alla fall, JIPPI!  Haha, det fanns inget varmvatten idag heller...

Sedan blir det nog lunch på jobbet och renskrivning av schema skulle jag tro. Är ju ensam som börjar sent i Träsket idag...Och det finns ju inte så mycket att göra då det är kallt ute....

Just det, har ju glömt att berätta att p-boendet här heter Träsket... så nu vet ni vad jag pratar om när det står Träsket.

Puss och kram till alla underbara människor som finns i mitt liv

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort