Nu har värmen kommit till Funäs oxå...

Trodde vi skulle blåsa bort inatt, det var nästan så man fick hålla i sig hårt i sängen... När jag vaknade idag blåste det fortfarande och det var plusgrader. Så nu ser det ut på samma sätt här som på alla andra ställen, en stor isbana.

Vi har fortfanade inget varmvatten, något som börjar gå en på nerverna måste jag säga. Jobbigt att inte kunna duscha när man kommer hem efter en dag på jobbet eller innan man ska dit. Det är nu några dagar sedan jag kunde tvätta mitt hår...och det känns inte så jätteskönt måste jag säga, trodde jag skulle få göra det idag men så blev det inte.

Hoppas att det blir av imorgon istället...hihi

Kommentarer
Annika

Men hallå vad är det för ställe du bor på? Ska det ta så jäkla lång tid och få fram varmt vatten? Jag skulle inte klara mig så länge som du gör. Vad är det som luktar?..... (bara Tezz) *fniss,fniss*
Många kramar moster

2007-12-21 @ 12:49:13

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort