Helgen som varit...

Ja, så är då helgen snart över och jag är ledig i två dagar...JIPPI!

Det har varit en hård helg med frukost fre-sön, varav lör-sön började passen 05.30. Men det var ju inte ett hinder för utgång, så det blev det både i fredag och lördag...

Så man kan sammanfatta helgen med; jobb, utgång och väldigt lite sömn... men det var det värt. Har ju hela morgondagen på mig att sova. Tisdag blir det nog en tripp till Östersund men Emelie om det inte kommer något ivägen.


HIhi, jag och Anna på Eriksgården i fredags...

image15


Kommentarer
Anonym

sliten du ser ut

2008-01-05 @ 19:21:25
Tezz

Någon som tycker att jag ser sliten ut... Kan bero på att jag är slite på alla sätt :P

2008-01-05 @ 23:40:57

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort