Första inlägget...

Ja, nu kommer äntligen det första inlägget, eller så kan man säga att jag äntligen har skaffat mig en blogg...

Har sedan måndagen den 26 nov. befunnit mig i Funäsdalen, här kommer jag att finnas fram till sista april.

Har inte hunnit med så mycket mer än att jobba sedan jag kom hit, men säsongen är lång och många äventyr och hyss kommer det säkert att bli...

Jag, Anna och Emelie har spenderat kvällen i pulkbacken bakom hotellet, där har vi åkt pulka och tefat så snön har sprutat...           


                                                                                 
                                                                
                                                                                             

Kommentarer
Malin

Första kommentaren påm ditt första inlägg, whiiii ;)

Åh va mysigt det ser ut med all snö! Det finns inte en flinga så lågt ögat når här nere :(

Ska bli spännande att följa dig genom bloggen!

Kramar

2007-12-05 @ 10:37:11

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort