En dag i backen...

Idag har vi spenderat dagen på Funäsdalsberget...trodde aldrig att vi skulle ta oss ut idag eftersom att det blev "lite" sent igår.

Klockan ringde 10.00 och jag orkade inte kliva upp, men som det alltid är när jag vaknar så måste jag gå på toa. Kom ut i hallen och tittade ut...det snöade som bara den. Resultatet av detta blev en snabb frukost och sedan ut i backen. Lite hårt underlag med det var riktigt roligt ändå, lite besviken på skidorna bara.

Så när vi var klar i backen åkte vi till Toppsport och fixade ett par nya skidor till mig. Man får tydligen inte byta skidor när man har hyrt ett par, men jag blinkade lite medögonen och sedan var det fixat.

Nu sitter jag och väntar på att Sara ska ringa, hon och Tomas kommer upp idag och ska vara här över nyår. Ska bli så roligt att umgås lite.

Puss på er alla


                                         

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort